Ishranom do zdravlja 2006/08/28

Ishranom do zdravlja

DOBRO DOŠLI NA BLOG KOJI VAS PODSJEĆA DA ISHRANOM MOŽETE POBOLJŠATI VAŠE ZDRAVLJE. Ne zaboravite i dokazanu istinu: "Postite da biste bili zdravi."

28.08.2006.

VITKOST BEZ NAPORA

Kad želite svoju težinu smanjiti, važno je da to činite postepeno. Najbolji rezultati postižu se tako da se obilno doručkuje, a uvečer vrlo malo jede, jer se kalorije koje se uzimaju ujutro ne nagomilavaju u obliku sala. Nije dobro početi dijetu za mršavljenje baš onda kad vam predstoje mnogi pozivi. Ako ste pozvani uvečer, onda izostavite ručak. Nekoliko bogatih ručkova i večera učinit će cijeli vaš napor oko mršavljenja bezvrijednim. Kompletnog se ručka možete katkad i odreći. Dva tvrdo kuhana jaja, bijeli sir, jogurt, salata sa malo ulja zasitit će vas, ali vas neće gojiti. Jabuke su izvanredne za dijetu mršavljenja. Jedna natašte, jedna prije jela, dvije između jela, bez slatkiša i tjestenine - u toku mjesec dana - i rezultati će biti smanjena težina za 3 do 3,5 kg.

Dijeta i žestoka paprena hrana, te alkohol ne podnose se. Važno je kod dijete smanjiti potrošak soli. Ako baš želite pojesti nešto pikantno, začinite jelo paprikom. Masni sosevi i majoneze, također su neprijatelji vaše linije, dok su alkoholna pića upravo propast, jer:
- 2 dcl:
* piva sadrže ------------- 60 kalorija
* bijelog vina------------- 75 -//-
* crnog vina ------------- 80 -//-
- a jedna čašica:
* vermuta---------------- 75 -//-
* vinjaka ----------------- 100
* viskija ------------------ 110
* ruma-------------------- 120 kalorija.

Kod dijete za mršavljenje trošite mršavo meso i nabavite posudu u kojoj ga možete peći bez masnoće, ili ga pecite na roštilju, jer put ka vitkoj liniji ide preko roštilja.
Za održavanje linije izvanredno je važno kretanje. Kućni poslovi ( sa pregibanjem) mogu poslužiti kao trening za vitku liniju. Važno je svaki dan, po mogućnosti natašte, kontrolisati težinu, a osnovno je pravilo za vitku liniju jesti dovoljno bjelančevina, malo ugljikohidrata, kretati se po svježem zraku i jesti uvijek polovinu od onog što biste željeli i mogli.
Kod dijeta za mršavljenje trebalo bi se držati još i ovih pravila:
* U dnevnoj prehrani dolazi u obzir samo nemasno meso koje se priređuje kuhanjem, prženjem na roštilju. Mesu se ne smiju dodavati razni preljevi i sosovi. Dopuštena mesa: teletina, nemasna govedina, piletina, nemasni dijelovi ostale peradi. Od riba: list, pastrva, štuka, riječni i morski rak, šaran (nemasni dijelovi), bijela morska riba.
* Zeleno povrće treba da je obilno zastupljeno na jelovniku, te se treba po mogućnosti stavljati dvaput na dan u jelovnik.
Sirovo se povrće preporučuje u obliku salata (po mogućnosti sa što manje ulja, najbolje uopće bez ulja, zakiseljeno limunovim sokom ili octom).
Kuhano se ne preporučuje, a nikako ne kao varivo sa zaprškom, već lešo sa što manje ulja.
* Preporučuje se na jelovnik staviti 1-2 puta u sedmici teleća jetra, i to pečena na žaru ili sirova u količini do 100 gr.
* Krompir kuhan u ljusci jesti oguljen i po mogućnosti sa što manje soli. Ne više od 100 gr, a najviše 150 po obroku.
* Sirovo voće treba da je zastupljeno svaki dan na jelovniku, ali se mora paziti, naročito kod zrelog voća sa mnogo šećera da se ne uzima prevelika količina. Preporučuje se kod jakog osjećaja gladi prije glavnog obroka utažiti prvu glad voćem (jabuka, narandža, limun ili paradajz). Sve obroke uzimati polagano i hranu dobro žvakati, naročito zato što se pretežno uzima hrana gdje je zastupljena velikim dijelom neprobavljiva celuloza, pa se time poboljšava probava.
* Za slađenje jela (čaja, kahve i sl. ) preporučuju se umjetna sladila. Ako se za zaslađivanje uzima šećer, treba računati s tim da jedna kašičica šećera ima 40 kalorija.
* Hranu treba po mogućnosti soliti što manje.
* Za vrijeme jela ne smije se piti, već se voda ili neko drugo piće uzima između obroka.
* Hljeb treba svesti na minimum, i to uzimati crni hljeb, nikako bijeli ili bijelo pecivo.
* Iz dnevne ishrane treba posve izbaciti bombone, čokoladu, kreme, orahe, vaniliju, papriku u prahu, alkoholna pića, prekomjerno pušenje, sladoled i sl.
* Od tekućina za gašenje žeđi preporučuju se nezaslađeni prirodni voćni sokovi.

Treba paziti na redovitu stolicu, a svake sedmice u određeni sat i dan vaganjem kontrolisati težinu tijela.
Ako čovjek ozbiljno shvati da mora smršati, i ako se drži one uzrečice da ne živi da jede, već jede da može živjeti, izdržat će i dijetu mršavljenja i biti zadovoljan sobom.

U svakoj dijeti mršavljenja dolazi do kritične faze u kojoj se još uvijek misli samo na hranu. Prema iskustvima događa se to u prva tri dana , zatim u trećoj sedmici i, ako se izdrži tako dugo, kriza nastupa u šestoj sedmici. Povremena neraspoloženja nastupaju periodično, i to je normalno.
Ljudski organizam ima sigurnosne kontrole koje mu pomažu da održava potrebnu težinu. Jedna od tih kontrola sastoji se u tom da prilikom gubitka težine gubi i energiju. Umor je jedan od takvih trikova organizma koji obuzima čovjeka i usporava ga u njegovim poslovima, dovodeći na taj način do smanjenja potrošnje energije. Potrebno je da prođe određeno vrijeme da se organizam privikne da iz stanja hronične gladi prijeđe na trošenje masnih rezervi. Ali i tada postoji tendencija da se vrati u prijašnje stanje. Zbog toga je potrebno najmanje 3 mjeseca nakon dijete ostati dosljedan i ne jesti odviše, jer će tijelo opet nadvladati duh.

Ishranom do zdravlja
<< 08/2006 >>
nedponutosricetpetsub
0102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
2728293031


MOŽETE PRONAĆI:
ISHRANA PREMA KRVNOJ GRUPI:
KRVNA GRUPA I ISHRANA
ishrana i krvna grupa2
krvna grupa- opci dio3
O krvna grupa
A krvna grupa
B krvna grupa
AB krvna grupa
lektini:veza između krvne grupe i prehrane
Preporuka o ishrani po islamu i savjetima Muhameda s.a.v.

BOLESTI I LIJEČENJE:
URINOTERAPIJA 1
URINOTERAPIJA 2
URINOTERAPIJA 3

ANEMIJA
ANEMIJA 2
ALERGIJE
ALERGIJSKI RINITIS
ASTMA
BOLOVI KICME
UPALA PLUĆA
RECEPT ZA ZLOCUDNE BOLESTI PLUCA
za pojedinačne dijelove organizma
JETRA
KAMEN U BUBREZIMA
OTICANJE NOGU
GIHT
LIJECENJE TUMORA
MULTIPLA SKLEROZA
ŠTITNA ŽLIJEZDA
OPSTIPACIJA
PSORIJAZA
KRVNI PRITISAK I SRCANE ARITMIJE
STOMACNE TEGOBE
ANKSIOZNOST / TJESKOBA

DIJABETES:
DIJABETES /ŠEĆERNA BOLEST
ISHRANA DIJABETIČARA
ČAJEVI ZA DIJABETES

IZBOR PREHRANE:
MIRISI BOŠNJAČKE KUHINJE
KAKO VAS ČUVA ISHRANAa
HRANA I ZDRAVLJE
HRANA ZA DOBRO RASPOLOZENJE
POSTOM I DO ZDRAVLJA
genetski modificirana hrana
UV ZRACENJE
trodnevna DIJETA za čišćenje organizma
DIJETA- greske
DOBRE KOMBINACIJE u ishrani
LOŠE KOMBINACIJE u ishrani
IZBOR ISHRANE BOLESNIKA
SASTAVLJANJE JELOVNIKA po piramidi ishrane
sastavljanje jelovnika 2
nacin na koji jedemo i pijemo
POPRAVITE IMUNOLOŠKI SISTEM ishranom.
recept za jačanje imuniteta
pojačavanje moći imuniteta
POJEDE NAS HEMIJA

HRANA I ZDRAVLJE
BILJNA SREDSTVA PROTIV BOLOVA
PRILAGODAVANJE dijetalne ishrane godinama:
sa 30 godina
sa 40 godina
sa 50 godina

CIRKULACIJA I VRELO LJETO
LJETO:PITI TOPLO ILI HLADNO?
SNAGA LJUBAVI IZ PRIRODE
gubitak motivacije




VITAMINI:
VITAMINI MINERALI METALI

LIJEČENJE VOĆEM
SIROVA ISHRANA

SOKOTERAPIJA dr. Vokera

HOROSKOP, ZDRAVLJE, ISHRANA
SELEN i JOD

ENERGETSKI NAPICI

ZDRAVLJE IZ POJEDINAČNIH NAMIRNICA

LJEKOVITO BILJE

SAZNANJA I SAVJETI:

MOJI FAVORITI

BROJAČ POSJETA
2747813

Powered by Blogger.ba