Ishranom do zdravlja 2006/12/17

Ishranom do zdravlja

DOBRO DOŠLI NA BLOG KOJI VAS PODSJEĆA DA ISHRANOM MOŽETE POBOLJŠATI VAŠE ZDRAVLJE. Ne zaboravite i dokazanu istinu: "Postite da biste bili zdravi."

17.12.2006.

Voda

Piti dovoljno vode, znači raditi najbolju stvar za svoje zdravlje, izgled i tjelesnu kondiciju.

Sjajna koža

Razni vanjski utjecaji mogu isušiti  kožu i ona onda ispuca. Odgovarajuća hidratacija može pomoći koži da se bori protiv loših vremenskih utjecaja, da ostane zdrava i svježa u svakom godišnjem dobu. Voda hidratizuje ćelije i čuva vlažnost površine kože. Ona, također, ispire toksine, koji se bez nje talože na koži i doprinose njenom sivom i žućkastom izgledu. Isti princip važi i za kosu koja s dovoljno vode u organizmu postaje mekša i sjajnija.

Gubljenje viška kilograma

Mišići koji nisu dovoljno opskrbljeni vodom gube na svojoj snazi i rade manje efektivno. Kada našem tijelu damo dovoljne količine vode, i mišići, ne samo da bolje rade, već mogu pojačati metabolizam za nekoliko procenata. Pijenje vode tokom dana ispunjava stomak bez viška kalorija i smanjuje želju za grickalicama između obroka.

Jasno razmišljanje

Voda je hrana za mozak više nego je to ijedna druga namirnica. Oko 85% našeg mozga je tečnost. Kao i mišići, i mozak zahtijeva veliku količinu vode za dobro funkcionisanje. Glavobolje i vrtoglavice su neki od prvih znakova da našem organizmu nedostaje vode. Čak postoje dokazi da nakon produžene izloženosti dehidraciji moždane ćelije počinju da se smanjuju.

Šta je dehidracija?

Dehidracija nastupa kada naše tijelo gubi tečnosti više nego što prima. To stanje može dovesti do ozbiljnih zdravstvenih problema.

Kako da znamo jesmo li dehidrirali?

Žeđ nije najbolja mjera potrebe našeg organizma za vodom. Do vremena kada osjetimo žeđ, već možemo biti dehidrirani. Značajan pokazatelj potrebe za vodom je boja urina. Tamnožuta boja urina je pokazatelj dehidracije, dok je svijetao, čist urin pokazatelj dobre uravnoteženosti.

Uobičajeni simptomi dehidracije su:

- žeđ ili suha usta;

- pospanost;

- smanjeno izlučivanje urina;

- slabost;

- glavobolja;

- vrtoglavica.

Kako spriječiti dehidraciju?

* Izaberite vodu

Pića koja sadrže kofein ili ahkohol, mogu izgledati osvježavajuće kada ste žedni, međutim, ona izazivaju učestalije mokrenje i povišen gubitak tečnosti pa je zato najbolje , odnosno najzdravije izabrati vodu da vam utoli žeđ.

* Pijte vodu i kad niste posebno žedni

Odrasli prosječno gube 2,5l vode u toku jednog dana. Zato je naročito važno da se proces nadoknade vode u tijelu neprestano odvija. U prosjeku trebalo bi popiti 8 čaša vode u toku dana, ali ta količina se mijenja u zavisnosti od naših individualnih karakteristika, godina, spola i nivoa fizičke aktivnosti.

* Nosite vodu kud god idete.

Naviknite se da u flaši nosite sa sobom vodu kad idete na posao, u šetnju ili vožnju autom. To će vam pomoći da unesete određenu količinu vode u tijelo na prvi znak žeđi.

* Popijte čašu vode uz obrok

Voda pomaže prilikom varenja hrane i apsorbuje se zajedno s hranom, tako da su obroci odlično vrijeme za snabdijevanje organizma tečnošću.

* Ne zaboravite na hranu

Oko 30% vode unosimo hranom, a taj procenat možemo još povećati uzimanjem hrane koja sadrži velike količine vode, kao što je voće, naročito citrusno, salate i supe.

Ishranom do zdravlja
<< 12/2006 >>
nedponutosricetpetsub
0102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31


MOŽETE PRONAĆI:
ISHRANA PREMA KRVNOJ GRUPI:
KRVNA GRUPA I ISHRANA
ishrana i krvna grupa2
krvna grupa- opci dio3
O krvna grupa
A krvna grupa
B krvna grupa
AB krvna grupa
lektini:veza između krvne grupe i prehrane
Preporuka o ishrani po islamu i savjetima Muhameda s.a.v.

BOLESTI I LIJEČENJE:
URINOTERAPIJA 1
URINOTERAPIJA 2
URINOTERAPIJA 3

ANEMIJA
ANEMIJA 2
ALERGIJE
ALERGIJSKI RINITIS
ASTMA
BOLOVI KICME
UPALA PLUĆA
RECEPT ZA ZLOCUDNE BOLESTI PLUCA
za pojedinačne dijelove organizma
JETRA
KAMEN U BUBREZIMA
OTICANJE NOGU
GIHT
LIJECENJE TUMORA
MULTIPLA SKLEROZA
ŠTITNA ŽLIJEZDA
OPSTIPACIJA
PSORIJAZA
KRVNI PRITISAK I SRCANE ARITMIJE
STOMACNE TEGOBE
ANKSIOZNOST / TJESKOBA

DIJABETES:
DIJABETES /ŠEĆERNA BOLEST
ISHRANA DIJABETIČARA
ČAJEVI ZA DIJABETES

IZBOR PREHRANE:
MIRISI BOŠNJAČKE KUHINJE
KAKO VAS ČUVA ISHRANAa
HRANA I ZDRAVLJE
HRANA ZA DOBRO RASPOLOZENJE
POSTOM I DO ZDRAVLJA
genetski modificirana hrana
UV ZRACENJE
trodnevna DIJETA za čišćenje organizma
DIJETA- greske
DOBRE KOMBINACIJE u ishrani
LOŠE KOMBINACIJE u ishrani
IZBOR ISHRANE BOLESNIKA
SASTAVLJANJE JELOVNIKA po piramidi ishrane
sastavljanje jelovnika 2
nacin na koji jedemo i pijemo
POPRAVITE IMUNOLOŠKI SISTEM ishranom.
recept za jačanje imuniteta
pojačavanje moći imuniteta
POJEDE NAS HEMIJA

HRANA I ZDRAVLJE
BILJNA SREDSTVA PROTIV BOLOVA
PRILAGODAVANJE dijetalne ishrane godinama:
sa 30 godina
sa 40 godina
sa 50 godina

CIRKULACIJA I VRELO LJETO
LJETO:PITI TOPLO ILI HLADNO?
SNAGA LJUBAVI IZ PRIRODE
gubitak motivacije




VITAMINI:
VITAMINI MINERALI METALI

LIJEČENJE VOĆEM
SIROVA ISHRANA

SOKOTERAPIJA dr. Vokera

HOROSKOP, ZDRAVLJE, ISHRANA
SELEN i JOD

ENERGETSKI NAPICI

ZDRAVLJE IZ POJEDINAČNIH NAMIRNICA

LJEKOVITO BILJE

SAZNANJA I SAVJETI:

MOJI FAVORITI

BROJAČ POSJETA
2731159

Powered by Blogger.ba