Ishranom do zdravlja 2007/08/09

Ishranom do zdravlja

DOBRO DOŠLI NA BLOG KOJI VAS PODSJEĆA DA ISHRANOM MOŽETE POBOLJŠATI VAŠE ZDRAVLJE. Ne zaboravite i dokazanu istinu: "Postite da biste bili zdravi."

09.08.2007.

Dijeta - greške

Jedna od čestih ženskih zanimacija  jeste dijeta. Još i više izluđuje pojava da se nakon omražene i naporne dijete vrate neželjeni kologrami. Da do toga ne bi dolazilo, treba znati koje su to greške koje se prave tokom dijete.

* Prva greška - malo vode

Žene često pripreme psihički sebe na to da će što je manje moguće stavljati u usta - i onda ne samo da smanjuju unos hrane već i vode, pa se desi da piju manje od 1 litra dnevno, što je apsolutno nedovoljno. Zbog toga se toksini zadržavaju u organizmu, uz to, bez dovoljno vode ne može dobro funkcionisati  niti jedan organ, uključujući i organe za varenje.

A rezultat: dijeta ne djeluje, kilogrami se ne tope, ali zato je koža lica umorna, a i sama osoba na dijeti neprestano se žali na umor.

Rješenje: ne zaboravite piti dovoljno vode - između doručka i ručka oko litar i još litar kasnije u toku dana. Nije loše ni da u tašnici nosite flašicu s vodom kako biste mogli često da pijuckate.

* Druga greška . bez doručka

Još jedna od čestih greški je preskakanje doručka. Ova greška jako otežava dijetu, jer se zbog izostankajutarnjeg obroka usporava metabolizam, organizam sporije izbacuje toksine i štedi energiju na sve moguće načine.

Zato se osoba na dijeti osjeća slabo i umorno, a organizam troši kalorije što je sporije moguće, jer mu je izostanak doručka signalizirao da se ne raspolaže s dovoljno hrane, pa je štednja neophodna.

Rješenje je naravno doručkovati, po mogućnosti neku kombinaciju integralnih žitarica (kifla ili pecivo) i mliječnih proizvoda (malo sira) uz dodatak neke voćke. (Sve ovo se, ako žurite, može pojesti i na putu do posla, a potrebne namirnice mogu se kupiti dan ranije.)

* Treća greška - duge pauze između obroka

Loše je praviti duge pauze, jer se tako izgladni, pa kad konačno sjednete da jedete, pojedete previše uz minimum žvakanja.

Rezultat je otežano varenje, usporavanje metabolizma, kao i drastično smanjivanje efekta dijete - ako se već i ne ugojite dodatno. Prilikom dijete trebalo bi jest 5 ravnomjerno raspoređenih manjih obroka u toku dana (doručak, ručak, večera, dvije užine) Ako je to vremenski neizvodljivo, pokušajte imati 3 obroka dnevno i da ni jedan ne bude preobilan.

Izbjegavajte serviranje hrane u velikim tanjirima, jer tada imate utisak da je tanjir praznjikav, pa dodajete još.

* Četvrta greška - slano, volim te slano

Mnogi su navikli na jako zasoljena jela, a boje se da bi im neslano jelo bilo bljutavo. Plus, so  stvarno sadrži neke minerale koji su nam neophodni, kao što su natrij i kalij. Ali, ako pretjerate s količinom, so će u tijelu zadržati veliku količinu vode koja zato neće moći da ode u organe kojima je potrebna, a vi ćete se osjećati zabrekli, natečeni.

Pokušajte koristiti so s više kalija, a manje natrija; onu koja se preporučuje osobama s visokim krvnim pritiskom, i potrudite se da smanjite unos soli, a da jelo začinite začinskim biljem, a kad se naviknete, počet ćete osjećati da većina jela ima vlastitu so.

* Peta greška - više te ne volim, čokolado

Još jedna greška je da se upotpunosti odreknete čokolade, a izuzetno je volite. Tako se osjećate uskraćeno za nešto što jako volite, a čokolada, uz to, sadrži neke zaista korisne sastojke, kao što su polifenoli, koji pomažu u smanjenju štetnog holesterola u krvi.

Konzumirana u malim količinama, ako se ne prejedete druge hrane, i umjereno vježbate, čokolada vas neće ugojiti, naročito ako se opredijelite za onu s dosta kakaoa (ima manje kalorija od mliječne)

* Šesta greška - jedi zdravo, umri od dosade

Često je odustajanje od dijete unaprijed jer je "zdrava hrana dosadna".  Zdrava hrana uopće nije dosadna - jednolična hrana je dosadna, a zdrava hrana može biti raznovrsna  isto koliko i nezdrava.

Od velike je pomoći ako napravite spisak omiljene hrane, a zatim ga uporedite s tabelom hranjivosti. na taj način moći ćete sastaviti nedjeljni jelovnik u kome će se nalaziti puno namirnica koje volite jesti, a od kojih se nećete ugojiti.

* Sedma greška - ua, orasi, lješnjaci...

Mnogi će izbjegavati bademe, orahe,  lješnjake i slično u strahu da će se od njih ugojiti. Međutim, ti koštunjavi plodovi sadrže masne kiseline koje pomažu u kontroli holesterola i triglicerida u krvi i štite srce i krvne sudove. sadrže i različite minerale i vitamine, plus biljna vlakna koja pospješuju varenje i na taj način vam pomažu da smršate. Jedite koštunjavo voće u umjerenim količinama (5-6 plodova dnevno) i ne da vam neće omesti dijetu, već će je učiniti efikasnijom.

Ishranom do zdravlja
<< 08/2007 >>
nedponutosricetpetsub
01020304
05060708091011
12131415161718
19202122232425
262728293031


MOŽETE PRONAĆI:
ISHRANA PREMA KRVNOJ GRUPI:
KRVNA GRUPA I ISHRANA
ishrana i krvna grupa2
krvna grupa- opci dio3
O krvna grupa
A krvna grupa
B krvna grupa
AB krvna grupa
lektini:veza između krvne grupe i prehrane
Preporuka o ishrani po islamu i savjetima Muhameda s.a.v.

BOLESTI I LIJEČENJE:
URINOTERAPIJA 1
URINOTERAPIJA 2
URINOTERAPIJA 3

ANEMIJA
ANEMIJA 2
ALERGIJE
ALERGIJSKI RINITIS
ASTMA
BOLOVI KICME
UPALA PLUĆA
RECEPT ZA ZLOCUDNE BOLESTI PLUCA
za pojedinačne dijelove organizma
JETRA
KAMEN U BUBREZIMA
OTICANJE NOGU
GIHT
LIJECENJE TUMORA
MULTIPLA SKLEROZA
ŠTITNA ŽLIJEZDA
OPSTIPACIJA
PSORIJAZA
KRVNI PRITISAK I SRCANE ARITMIJE
STOMACNE TEGOBE
ANKSIOZNOST / TJESKOBA

DIJABETES:
DIJABETES /ŠEĆERNA BOLEST
ISHRANA DIJABETIČARA
ČAJEVI ZA DIJABETES

IZBOR PREHRANE:
MIRISI BOŠNJAČKE KUHINJE
KAKO VAS ČUVA ISHRANAa
HRANA I ZDRAVLJE
HRANA ZA DOBRO RASPOLOZENJE
POSTOM I DO ZDRAVLJA
genetski modificirana hrana
UV ZRACENJE
trodnevna DIJETA za čišćenje organizma
DIJETA- greske
DOBRE KOMBINACIJE u ishrani
LOŠE KOMBINACIJE u ishrani
IZBOR ISHRANE BOLESNIKA
SASTAVLJANJE JELOVNIKA po piramidi ishrane
sastavljanje jelovnika 2
nacin na koji jedemo i pijemo
POPRAVITE IMUNOLOŠKI SISTEM ishranom.
recept za jačanje imuniteta
pojačavanje moći imuniteta
POJEDE NAS HEMIJA

HRANA I ZDRAVLJE
BILJNA SREDSTVA PROTIV BOLOVA
PRILAGODAVANJE dijetalne ishrane godinama:
sa 30 godina
sa 40 godina
sa 50 godina

CIRKULACIJA I VRELO LJETO
LJETO:PITI TOPLO ILI HLADNO?
SNAGA LJUBAVI IZ PRIRODE
gubitak motivacije




VITAMINI:
VITAMINI MINERALI METALI

LIJEČENJE VOĆEM
SIROVA ISHRANA

SOKOTERAPIJA dr. Vokera

HOROSKOP, ZDRAVLJE, ISHRANA
SELEN i JOD

ENERGETSKI NAPICI

ZDRAVLJE IZ POJEDINAČNIH NAMIRNICA

LJEKOVITO BILJE

SAZNANJA I SAVJETI:

MOJI FAVORITI

BROJAČ POSJETA
2729987

Powered by Blogger.ba