Ishranom do zdravlja 2008/08/02

Ishranom do zdravlja

DOBRO DOŠLI NA BLOG KOJI VAS PODSJEĆA DA ISHRANOM MOŽETE POBOLJŠATI VAŠE ZDRAVLJE. Ne zaboravite i dokazanu istinu: "Postite da biste bili zdravi."

02.08.2008.

Krvna grupa B

B znači balansiran
-nomad
- uravnotežen
- jak imuni sistem
- izdržljiv probavni sistem
- najfleksibilniji izvor prehrane
- mljekožder
- najbolja reakcija na stres: kreativnost
- zahtijeva ravnotežu između fizičke  i mentalne aktivnosti da bi ostao vitak i bridak
Prvi ljudi krvne grupe B, suočeni s novim područjima, nepoznatim klimatskim uvjetima i mješanjem rasa, morali su biti prilagodljivi i kreativni da bi preživjeli. zahtijevali su manje uređen i skladan način života nego ljudi krvne grupe A, koji su se rijetko selili, i manje lovačke svrsishodnosti koja je bila značajka ljudi krvne grupe O.
Te iste osobine postoje i u samim stanicama ljudi krvne grupe B. Oni su biološki prilagodljiviji od ljudi krvne grupe O, A i AB, manje su podložni velikom broju bolesti koje su uobičajene za druge krvne grupe. Osoba ove krvne grupe koja živi skladno, radi, vježba i hrani se na uravnotežen način, oličenje je izdržljiva čovjeka. Oni su u mnogo vidova, ono najbolje od svih krvnih grupa. Možda osobe krvne grupe B lakše uspostavljaju dobre odnose s različitim tipovima ljudi, upravo zato što su po svojoj genetskoj prirodi skladnije i stoga manje sklone izazivanju i suprotstavljanju. One mogu vidjeti što drugi misle, one su nedvosmislene. Ravnoteža i sklad- to je pravi lijek za krvnu grupu B.
u cjelini, ljudi krvne grupe B, krepki i okretni, obično su sposobni oduprijeti se mnogim najopasnijim bolestima uobičajenim u modernom svijetu, poput bolesti srca i raka.  Čak i kad obole od tih bolesti, imaju najviše izgleda za preživljavanje. Ipak, kako imaju donekle neuobičajene osobine, izgleda da su više podložni egzotičnim poremećajima imunog sistema, poput multiple sleroze, lupusa i sindroma hroničnog umora.
Osobe krvne grupe B koje se pridržavaju preporučene prehrane, može često izbjeći teške bolesti i imati dug i zdrav život. Prehrana za ovu krvnu grupu uključuje velik izbor namirnica i ona predstavlja ono najbolje iz životinjskog i biljnog svijeta.
Ako se izbjegavaju preporučene namirnice zbog lektina koji šteti ovoj krvnoj grupi, osobe krvne grupe B uspješno održavaju željenu težinu.

namirnice koje potiču debljanje (nisu dobre za ovu krvnu grupu):
1. kukuruz; narušava djelotvornost inzulina; usporava metabolizam, izaziva hipoglikemiju;
2. leća; narušava pravilno iskorištavanje hranjivih sastojaka; otežava djelotvornost metabolizma; izaziva hipoglikemiju;
3. kikiriki; ometa djelotvornost metabolizma, izaziva hipoglikemiju, narušava rad jetre
4. sezamove sjemenke; ometaju djelotvornost metabolizma, izazivaju hipoglikemiju
5. heljda; narušava probavu, ometa djelotvornost metabolizma, izaziva hipoglikemiju
6. pšenica; usporava proces probave i metabolizma, dovodi do taloženja hrane u salo umjesto sagorijevanja u energiju; narušava djelotvornost inzulina

Namirnice koje potiču mršavljenje( dobre  za ovu krvnu grupu):
1. zeleno povrće; poboljšava djelotvornost metabolizma
2.meso; poboljšava djelotvornost metabolizma,
3. jaja / niskokalorični mliječni proizvodi; poboljšavaju djelotvornost metabolizma
4. jetra;  izvor vitamina B, poboljšava metabolizam;
5. čaj od sladića*; sprječava hipoglikemiju
* nikad ne uzimajte sladić u obliku dodatka prehrani bez liječničkog nadzora. Čaj od sladića je dopušten.

Ako patite od lošeg imuniteta i osjećate umor, trebate jesti crveno meso i to janjetinu, ovčetinu ili kunićije meso nekoliko puta sedmično, umjesto govedine ili purećeg mesa. jedna od najvećih prilagodbi koju ljudi ove krvne grupe trebaju učiniti je - odreći se piletine. Mišićno tkivo piletine sadrži lektin koji aglutinira krvnu grupu B. Ovaj zgrušavajući lektin napada krvotok i potencijalno dovodi do moždanog udara i imunosnih poremećaja.
Krvna grupa B jedina je grupa koja može u potpunosti uživati u mliječnim proizvodima zato što je primarni šećer antigena  krvne grupe B D-galaktozomin, onaj isti šećer koji je prisutan u mlijeku. Mliječni su proizvodi prvi put  uvedeni u ljudsku prehranu na vrhuncu razvoja krvne grupe B, uporedo s pripitomljavanjem životinja. Također mogu koristiti jaja jer ne sadrže štetan lektin koji se nalazi u mišićnom tkivu piletine
(moja primjedba na licnu zabludu u ishrani: "Što je nekom lijek, drugom je otrov"- toliko o zdravoj piletini za sve)
PREHRANA PREMA KRVNOJ GRUPI:
* JAKO DOBRO je hrana koja djeluje kao lijek;
*NEUTRALNO je hrana koja djeluje kao hrana;
* IZBJEGAVAJTE je hrana koja djeluje kao otrov
MESO I PERAD
* JAKO DOBRO:  DIVLJAČ, JANJETINA, KUNIĆIJE MESO, OVČETINA
*NEUTRALNO: BIZON, fazan,  govedina, jetra, purica, teletina
* IZBJEGAVAJTE : guska, jarebicu, kokošije meso, patka, piletina, prepelica, srce, slanina, svinjetina, šunka
RIBE I MORSKI PLODOVI
* JAKO DOBRO:  bakalar,  ćepa, grdbina, ikra, iverak, jauk, jesetra pastruga, jesetra tuponoska, kirnja,  kirnja zlatica i zubuša, list, lokarda, losos, lumbrak veliki, ljuskavke, mandaljenjača, oslić, pastrva morska, patarača, sklat, skuša,  srdela, šnjur,  štrljun, štuka
*NEUTRALNO : bjelica, gavun, haringa svježa i soljena marinirana,  iglokljun, jaglun, jakobska kapica, kosirača -tuna,  lignja, lumbrak, morska mačka,  morski pas, oliga, pastrva kalifornijska,  petrovo uho školjka, smuđ, som, srebrenica, strijela, šaran
* IZBJEGAVAJTE : bucan slatkovodni, dagnja, gof, hlap rarog, hobotnica, inćun, jastog, jegulja, kamenica, kozica, losos dimljeni, lubin, prnjavica školjka, puž,  rak od koće, rak slatkovodni, rog školjka, smudut, strljun, škamp, škaram, ugor, žaba, želva
MLIJEČNI PROIZVODI I JAJA
* JAKO DOBRO: jogurt :obični, smrznuti, voćni; kefir, mlijeko obrano ili s 2% masti, mlijeko kozje, sirevi: cottage, farmer, feta, kozji, mozzarella, ricotta
*NEUTRALNO : maslac, mlaćenica, mlijeko punomasno,sirevi: brie, camembert, casein, cheddar, colby, edamer, emmenthaler, goude, gruyere, jalsberg, monterey jack, munster, neufchatel, parmazan, provolone, sherbet, sojin sir, swis, sirni namaz, surutka
* IZBJEGAVAJTE :  sirevi: američki,končasti, plavi, sladoled;
ULJA I MASTI
* JAKO DOBRO: maslinovo ulje
*NEUTRALNO : laneno ulj, riblje ulje
* IZBJEGAVAJTE : kikirikijevo ulje, kukuruzno ulje, pamukovo ulje, sezamovo ulje, suncokretovo šafranikino ulje, ulje uljane repice
KOŠTUNJAVO VOĆE I SJEMENKE
* JAKO DOBRO:---------------------------------------------
*NEUTRALNO: bademi, bademov maslac, brazilski orah, kesteni, orah obični,  orah hikori američki, australski orah makadamija, orah liči kineski, orah peca
* IZBJEGAVAJTE :bučine sjemenke,   kikiriki, kikirikijev maslac, lješnjake,mak sjemenke, orah kažuj indijski,pinjoli, pistacije, sezamov maslac, sezamove sjemenke, suncokretov maslac, suncokretove sjemenke.
GRAHORICE I MAHUNARKE
* JAKO DOBRO : grah bubrežasti, grah crveni sojin, grah lima, grah mornarički
*NEUTRALNO : bob, grah bakreni, grah bijeli, grah canellini, grah crveni, grah mahune, grah sjeverni, grašak mahuna i zrno vrtni, hikama, tamarinda
* IZBJEGAVAJTE: crnookica, grah aduke, grah adzuki, grah crni, grah pinto, leća neoljuštena i oljuštena, slanutak
GOTOVA JELA OD ŽITARICA
* JAKO DOBRO:  proso, pir (pšenica spelta), rižine mekinje, rižine pahuljice, zobene mekinje, zobene pahuljice
*NEUTRALNO: glutenski proizvodi, rižin namaz, granula
* IZBJEGAVAJTE : heljda, indijski ščir, ječam, kamut, kukuruzne pahuljice, miješane žitarice, pšenična krupica, pšenične klice, pšenične mekinje, pšenični namaz, raž, žganci
HLJEB I PECIVA
* JAKO DOBRO: finski krispiji, hljeb esenski od proklijale pšenice; hljeb ezekiel od proklijale pšenice, hljeb od tamnog rižinog brašna, hljeb wasa, proseni hljeb, rižina peciva
*NEUTRALNO ječmeni hljeb, hljeb bez glutena, hljeb od od pira (pšenična spelta), od sojina brašna, rpecivo od zobenih mekinja, visokoproteinski hljeb bez pšeničnog brašna
* IZBJEGAVAJTE : hljeb i peciva od miješanog brašna,hljeb od pšeničnog brašna durum, , integralni pšenični, hljeb Vita rženi, hljeb 100% raženi, kukuruzna peciva, peciva od pšeničnih mekinja, ražene krispije
ŽITARICE I TJESTENINA
* JAKO DOBRO: rižino brašno, zobeno brašno
*NEUTRALNO: brašno bijelo, brašno graham, brašno od pira (pšenica spelta),  kinoa brašno, riža bijela,  riža indijska, riža smeđa , tjestenina sa špinatom, tjestenina semolina
* IZBJEGAVAJTE : brašno glutensko, brašno ječmeno,  brašno pšenično durum,  brašno integralno pšenično, kuskus brašno od proklijale pšenice, raženo,raž divlja,  heljdina kaša, tjestenina od heljde, tjestenina s artičokama.
POVRĆE
* JAKO DOBRO: brokula, cvjetača/karfiol,  gljive šitake, gorušica žuta listovi, grah lima, jam sve vrste, kelj, kelj collard, kelj pupčar, krompir slatki, crveni, kineski; kupus zeleni, lišće repe, mrkva, paprika crvena, halapenjo, zelena i žuta; pastrnjak, patlidžan peršin, repa i cvekla
*NEUTRALNO : alge morske, bambusovi izdanci, bamija, blitva, bok choy, celer, cikorija, češnjak, daikon rotkvica, dragušac, đumbir, endevija širokolisni kultivari escarole, endevija uskolisni kultivari, gljiva enoki, gljiva bukovača, gljiva plemenita , gljiva plemenita Portabello, grašak šećerac, hren, komorač, kopar, koraba podzemna, korabica, krastavac,  krasuljica, krompir bijeli, krompir crveni,lucerna klice, luk crveni, mladi luk, luk slatki, luk žuti, luk kozjak,  maslačak, mesclun, orašac vodeni, paprat izdanci, poriluk, radič, bijela repa, bijela repa listovi, riga, slata bibb, salata Boston, salata kristalka, salata rimska, skalonja, šparga, špinat, tikva, tikvice
* IZBJEGAVAJTE : artičoka, avokado, buča, čičoka, grah mungo klice, kukuruz, masline crne grčke španjolske zelene, paradajz, rotkvica, rotkvica izdanci, tempeh - proizvod od soje, tofu sir od soje
VOĆE
* JAKO DOBRO: ananas, banane, brusnice, grožđe bijelo crno crveno stono, papaja, , šljive crvenoljubičaste ,  šljive crnoplave, šljive svijetlozelene
*NEUTRALNO :  bazgine bobice, borovnice, Bojsenove kupine, breskve,  datule, dinja, grejp,  grožđice, guava, jabuke, jagode, kivi, kruške, kumkvat, limeta, limun, kupine, Loganove kupine, lubenica, maline, mandarine, mango, marelice, narandže, ogrozd, ribizle crne i crvene, smokva suha i svježa, šljive suhe, trešnje, višnje
* IZBJEGAVAJTE: indijska smokva, kaki,  kokosov orah, šipak (nar), karambola
VOĆNI SOKOVI I TEKUĆINE
* JAKO DOBRO : ananas, brusnica, grožđe, kupus, papaja
*NEUTRALNO:  celer, grejp, jabuka, jabukovača, krastavac, marelica, mrkva, narandža, sremza kasna, šljiva, voda s limunom, sokovi od povrća  koje je za vas dobro
* IZBJEGAVAJTE: rajčicu / paradajz
ZAČINI (U JELU)
* JAKO DOBRO: đumbir, hren, kajenska paprika mljevena, kari, peršin
*NEUTRALNO: agar, alge morske duls  i kelp, anis, bosiljak,  češnjak, čokolada, estragon, feferoni mljeveni, gaulterija,  javorov sirup,  kadulja, kapare, kardamom, kim, klinčić, kopar, korijander, krasuljica, kumin, luk vlasac, lovorov list, maranta, mažuran, med, melasa, metvica, metvulja, miso začin od soje, mravinac, ocatbalzamski bijeli jabučni vinski; muškatni oraščić, biber u zrnu,  paprika crvena drobljena, paprika mljevena slatka, rižin sirup , rogač, ruzmarin, senf suhi, sojin umak, sol, šafran, šećer bijeli, šećer smeđi,  tamarinda, tartar umak, timijan, tikor, vanilija, vrijesak primorski (čubar)
* IZBJEGAVAJTE : bademov ekstrakt, cimet, ječmeni slad, kukuruzni sirup, kukuruzni škrob,  bibet bijeli, biber crni mljeveni, piment, tapioka, želatina čista
ZAČINI (UZ JELO)
* JAKO DOBRO : -----------------------------------------------
*NEUTRALNO:  džem od prihvatljivog voća, jabučni maslac, majoneza, povrće konzervirano zaslađeno, povrće marinirano, povrće ukiseljeno, senf, preljev za salatu niskokalorični od prihvatljivih sastojaka, umak Worcestershire, žele od prihvatljivog voća,
* IZBJEGAVAJTE : kečap
BILJNI ČAJEVI
* JAKO DOBRO : đumbir, ginseng, kadulja, metvica paprena, malinov list, peršin, sladić, šipak (plod pasje ruže)
*NEUTRALNO : anđelika kineska, bazga, breza obična, brijest crveni,  čičak veliki, glog, gospina trava,  hidratitis, kamilica, kora bijelog hrasta,kiselica kovrčava, jagodin list, lucerna, marulja, maslačak, metvica klasasta, metvica mačja, mišjakinja, murva, odoljen, paprika kajanska, rudbekije,  sarsaparila, sladić korijen, sporiš ljekoviti, kunica/ stolisnik, timijan, zeleni čaj
* IZBJEGAVAJTE: aloja, divizma, djetelina crvena, grozničica, hmelj,  kukuruzna svila, lipa, podbjel,  rabarbara, rusomača, sena, sirištarka žuta
RAZNA PIĆA
* JAKO DOBRO: zeleni čaj
*NEUTRALNO:crni čaj bez kofeina, crni čaj s kofeinom, kafa bez kofeina, kafa s kofeinom, pivo, vino bijelo, vino crno
* IZBJEGAVAJTE: mineralna voda (gazirana), gazirana bezalkoholna pića, žestoka pića

PREPORUKA ZA SVE KRVNE GRUPE: NEMOJTE JESTI SAMO JAKO DOBRE NAMIRNICE JER ĆE DOVESTI DO MRŠANJA, KORISTITE BALANSIRANO ISHRANU TEMELJENU NA IZBORU: JAKO DOBRO I NEUTRALNO.

Ishranom do zdravlja
<< 08/2008 >>
nedponutosricetpetsub
0102
03040506070809
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31


MOŽETE PRONAĆI:
ISHRANA PREMA KRVNOJ GRUPI:
KRVNA GRUPA I ISHRANA
ishrana i krvna grupa2
krvna grupa- opci dio3
O krvna grupa
A krvna grupa
B krvna grupa
AB krvna grupa
lektini:veza između krvne grupe i prehrane
Preporuka o ishrani po islamu i savjetima Muhameda s.a.v.

BOLESTI I LIJEČENJE:
URINOTERAPIJA 1
URINOTERAPIJA 2
URINOTERAPIJA 3

ANEMIJA
ANEMIJA 2
ALERGIJE
ALERGIJSKI RINITIS
ASTMA
BOLOVI KICME
UPALA PLUĆA
RECEPT ZA ZLOCUDNE BOLESTI PLUCA
za pojedinačne dijelove organizma
JETRA
KAMEN U BUBREZIMA
OTICANJE NOGU
GIHT
LIJECENJE TUMORA
MULTIPLA SKLEROZA
ŠTITNA ŽLIJEZDA
OPSTIPACIJA
PSORIJAZA
KRVNI PRITISAK I SRCANE ARITMIJE
STOMACNE TEGOBE
ANKSIOZNOST / TJESKOBA

DIJABETES:
DIJABETES /ŠEĆERNA BOLEST
ISHRANA DIJABETIČARA
ČAJEVI ZA DIJABETES

IZBOR PREHRANE:
MIRISI BOŠNJAČKE KUHINJE
KAKO VAS ČUVA ISHRANAa
HRANA I ZDRAVLJE
HRANA ZA DOBRO RASPOLOZENJE
POSTOM I DO ZDRAVLJA
genetski modificirana hrana
UV ZRACENJE
trodnevna DIJETA za čišćenje organizma
DIJETA- greske
DOBRE KOMBINACIJE u ishrani
LOŠE KOMBINACIJE u ishrani
IZBOR ISHRANE BOLESNIKA
SASTAVLJANJE JELOVNIKA po piramidi ishrane
sastavljanje jelovnika 2
nacin na koji jedemo i pijemo
POPRAVITE IMUNOLOŠKI SISTEM ishranom.
recept za jačanje imuniteta
pojačavanje moći imuniteta
POJEDE NAS HEMIJA

HRANA I ZDRAVLJE
BILJNA SREDSTVA PROTIV BOLOVA
PRILAGODAVANJE dijetalne ishrane godinama:
sa 30 godina
sa 40 godina
sa 50 godina

CIRKULACIJA I VRELO LJETO
LJETO:PITI TOPLO ILI HLADNO?
SNAGA LJUBAVI IZ PRIRODE
gubitak motivacije




VITAMINI:
VITAMINI MINERALI METALI

LIJEČENJE VOĆEM
SIROVA ISHRANA

SOKOTERAPIJA dr. Vokera

HOROSKOP, ZDRAVLJE, ISHRANA
SELEN i JOD

ENERGETSKI NAPICI

ZDRAVLJE IZ POJEDINAČNIH NAMIRNICA

LJEKOVITO BILJE

SAZNANJA I SAVJETI:

MOJI FAVORITI

BROJAČ POSJETA
2729986

Powered by Blogger.ba