beats by dre cheap

MAKROBIOTIČKI RECEPTI

Proljetna supa 1/2 šolje leblebija ili slanutka 3 kašike ulja 1 glavica crnog luka srednje veličine, isjeckan 1 struk celera 1/4 glavice kupusa 2 tikvice isječene na deblje kolutove 1 repa isječena na deblje kolutove 1 mrkva, isjeckana 1 isjeckan struk peršuna 3/4 kašičice morske soli 5 šolja vode 2 šolje integralnog pirinča Potopiti preko noći leblebije, djelimično ih skuhati i ocijediti. Zagrijati ulje u posudi u kojoj će se supa kuhati i dodati povrće redoslijedom: crni luk, celer, mrkva, kupus, tikvice, repa. Posoliti, ohladiti malo posudu i dodati vodu i leblebije. Krčkati 2 sata, poklopljeno, uz povremeno miješanje. Dodati pirinač, i kuhati još 45 min. Pri kraju dodati sjeckani peršun. Mješati ovremeno drvenom kašikom od dna prema površini pošto je ovo veoma gusta supa. Ako je potrebno, povremeno dodavati tople vode. - Leblebije ili slanutak je dovoljno jak i veoma hranjiv da se jede kao glavni obrok. - Integralna ili smeđa riža ima najbolju prirodnu ravnotežu između bjelančevina, ugljenih hidrata, masti i minerala. Hljeb Hljeb je sastavni dio naše ishrane. Nažalost, najčešće griješimo u izboru jer se najviše koristi bijeli hljeb, a i polubijeli nije ni nalik domaćem. Zbog načina života, teško je priuštiti sebi luksuz pripreme ovog hljeba, ali bi bilo poželjno ponekad to učiniti. Preporučujem hljeb od polubijelog brašna i 10-20 grama heljdinog brašna. Izuzetno je ukusan i zdrav. A ovdje za zainteresirane dajem recept vegetarijanskog hljeba, mada nije moj izbor. Vegetarijanski hljeb Hljeb sa kvascem nije poželjan, naročito za ljude s visokim pritiskom jer nadima, slabi crijeva i proređuje krv. Pravi makrobiotički hljeb je bez kvasca. Preporučuje se za upotrebu svježe samljeveno brašno i to sa vodenice potočare jer je mljeveno na nižoj temperaturi. Kombinovanjem pšeničnog brašna sa ostalim žitaricama, i to u 10-20 postotku, daje hljebu poseban okus, a to su smeđa riža, heljda, ječam, kukuruz, zob i raž, kvas za tijesto, i šolja brašna, voda. Ova mješavina mora biti gusta kao kad pipnete resicu uha. Tijesto ostaviti pod vlažnom kuhinjskom krpom 3-4 dana na toplom mjestu. Tijesto će fermentirati i postati kiselo i za upotrebu hljeba od svakog integralnog brašna. Ječmeni hljeb 550 gr crnog pšeničnog brašna 150 gr kiselog tijesta 3-4 dcl tople vode 1/2 čajne kašičice morske soli 1 ,1/3 kašike ulja 50 gr prženih sjemenki sezama 150 gr kuhanog ječma Brašno, kiselo tijesto, so, vodu i ulje izmiješati i mijesiti dugo i temeljito tako da tijesto bude poput resice uha. Sjemenke sezama i kuhani ječam dodati i umijesiti u tijesto. Pokriti i ostaviti na toplom mjestu oko sat ipo, oblikovati u hljeb i staviti u tepsiju. Ponovo pokriti i ostaviti na toplom mjestu oko 4 sata dok tijesto nakvasa za 2/3. Prći u rerni na 200 stepeni 20 minuta, a onda smanjiti na 150 i peći još 50 min.

Ishranom do zdravlja
http://djuliman.blogger.ba
18/08/2006 21:22